nuffnang ads

Wednesday, 19 December 2012

Marriage. WOW!

Assalamualaikum. Topik hari ni kahwin. hahaha terasa lawak pulak. then ada pulak my "sahabat" text saya. so hidup haruslah enjoy. ye dokk ANIS FATIHAH? Hahahahaha inilah sedikit ceritera berbalas mesej dengan anis ni. hehhee

Anis : hahaha apa buat ?

Saya : pergi kursus kahwin tadi.

Anis : kau biaq betoi?

Saya : yelah. ada orang masuk minang. hm

Anis : waaaa.betoi niii? story laaa

Saya : hm dia navy. kau nak tahu apa je?

Anis : waa,seronoknya! kawan aku nak kawen!

Saya : gila apa? aku ni budak lagi laa.. mamat tu pun satu...
buta ke tengok aku ni...budak lagi..haih

Anis : pastu, kau terima? macam mana dia kenal kau?

Saya : dia suruh fikir elok2. dekat lumut. aku pegi lepak dengan member aku.
tetibe dia datang.

Anis : dia memang dah kenal kau ke?

Saya : entah. dia tak cakap pun.

Anis : pastu? kau cakap apa? dia dah jumpa parents kau?

Saya : aku malas nak layan pun. dah. haritu.

Anis : pastu? mama kau cakap apa?

Saya : dia suruh fikir elok2 je. tapi kan seronok jugak kan. dapat nafkah. wuwuwu

Anis : wooo,nampaknye,kau kawen dulu la camnie!

Saya : hm tak confirm pun lagi.

Anis : woho. buat istikharah belum?

Saya : OTW. huhu nanti "ehem" macam mana?
ehem ni merujuk pada ex. k abaikan yang ini. hehe

Anis : Aik? kau ni kata tak sayang dah.

Saya : tipulah tak sayang.

Anis : hahaha so istikharah laa. Dia maha mengetahui.

Eceh kawan aku. haha teruja betul bila dapat tahu aku nak kahwin. hahaha adoi. Tak menyempat dah update status cakap kawan nak kahwin. hahaha


Haha disebabkan kesian pulak tengok kawan saya yang lurus bedul ditipu , saya pun mengakulah. haha rasa jahat pulak kenakan sahabat macam tu. Yelah nampak sangat "keterujaan" dia tu. haha



So, disini saya nak cakap yang I am still single. No marriage now. or engaged now. I am young okay :D Not for now. But in shaa Allah. Kalau ada, memang kat sini laaa saya nak merapu-meraban. haha kat sini jugak la mungkin saya akan mengumumkan apa-apa. hehe so conclusion is saya tak kahwin lagi. tak puas lagi hidup membujang. hihi 

Oleh sebab musim kahwin sekarang ni, maka eloklah saya mengucapkan selamat pengantin baru kepada semua pengantin di Malaysia dan sebagainya. Semoga bahagia dan kekal selamanya. Hehehe XD so bye. assalamualaikum ^_^


::Target Nak Kahwin Umur 25 iaitu pada tahun 2020 :) hehehe

No comments: