nuffnang ads

Friday, 7 December 2012

Once upon a time........

Assalamualaikum. Huh pepagi buta barulah Mr.Blogger ni baik-baik dengan aku.Kalau tak,dia langsung tak bagi aku menaip. Ni yang sayang muah-muah kat Mr. Blogger. *hee,jaga hati sebelum dia buat perangai balik* Hm okay,sekarang dah pagi. Ouh pagi. Menjadi burung hantu la kerja aku cuti ni. Hm berat meningkat. Tinggi maintain. Tsk tsk tsk T.T mungkin salahku kerana kurang makan calcium untuk meninggi. he he he..... lagu ni mama suka dengar so berjangkitlah dengan anak daranya iaitu AKU yang comel ni. haha k perasan lagi.


Lagu ni sedap didengar oleh telinga aku.huhu mungkin ni gara-gara taik telinga berkumpul di dalamnya.heheheee...maaf maaf.haa harini aku bangun awal sebab nak hantar buku teks.*setiap hari aku bangun awal sebenarnya,solat subuh dulu then katil memanggil semula*heeeee k teruk tu.I know.huhu malu jugak la nak datang skolah kan. dah lama tinggalkan. cewahh*nah tampar kau sikit syazana oii* haha yelah,senior yang comel dan agak kerek di skolah. huhu k,lepas tu merayap-rayap la kat AEON yang baru bukak dan menjadi pujaan hati budak-budak remaja seperti aku ni untuk dating. OLOLO sweet korang sampaikan aku rasa nak lempang-lempang korang. hahaha XD bukan apa,ada mak ayah yang percayakan kita,then belakang dia kita tipu dia. Bad right? huhu

K abaikan pasangan-pasangan yang sweet bagai tu. Lepas dah jalan semua orang dan tegur semua member aku yang bekerja disitu,belilah ayakk kat cool blog...*tak sangka kawan2 aku dah kerja*huhuhu

DIA : kesian aku farah. Dahlah kena  bangun awal.
AKU : HAHAHAHAHA gaji pertama belanja aku ye!
DIA : emm..belanja aku cool blog.lapar ni...
AKU : aku tak kerja macam kau. hehehe....
DIA : kau tak kerja ke?
AKU : kerja.jadi cikgu kot.HAHAHA percaya tak?
DIA : haha aku percaya...*dia senyum waktu ni* haha

huhu tak sanggup berlama di situ tambah pulak dengan kekacakkannya -.- hahaha aku bohong dan tolong jangan percaya. dia tak kacak pun. hehe harap-harap dia tak baca! yeah! hhehehe dah teman ekin minta kerja semua...aku pun tersenyum..aku bila laaa nak kerja ni...hmmm...penganggur terhormat di rumah XD balik je rumah,online...penat tidur...Haha inilah kerja aku! hm bila ye aku nak belajar memasak? Zuupppp teringat pulak mama cakap..."Ayam ada dalam peti,kalau masak buat sup pun boleh." dan aku dengan malasnya mengatakan aku malas. haha k aku teruk. aku tahu. hmmmmm 

okaylah nak sambung tengok cerita korea.heeeee esok ingat nak masak...tapi.........hm..........k la.nite semua.Assalamualaikum XD heeeeeeeeeee

No comments: