nuffnang ads

Thursday, 3 January 2013

Happy New Year!!! Erh??

Assalamualaikum. hai hai. haih lama rasanya tak meng-update blog ni. nasib tak berhabuk lagi. haha firstly, nak cakap, selamat tahun baru. k gua tahu gua lambat cakap. tapi gua tetap nak cakap. so what? Ada masalah? haha okay, masuk new year memang gua dah tak menganggur. eceh, dah kerja laaa katakan. penat tapi seronok. tapi malangnya gua sebab masuk kerja time new year. customer datang berduyun-duyun. dah waktu ni. rasa frust. hahaha

semalam hari kedua gua kerja. gua diajar packing makanan dan menjaga cashier. dan buat kali pertama kali jaga cashier, duit short! dan rasanya waktu nak balik rumah and hantar notis berhenti kerja. Huh! dan gua harap itu kali pertama dan terakhir duit short supaya duit gaji gua tak dipotong untuk ganti balik dan tidak menganggu emosi gua. huwaaaa.


haa ini tabungan gua selama sebulan. haih kena bekerja keras ni. haha


rezeki disember. januari? kita tengoklah nanti :) okaylahhh , assalamualaikum ^_^

No comments: