nuffnang ads

Sunday, 17 February 2013

Tamat 40 hari !

Assalamualaikum! hai uolls. post-post sebelum ni ada pasal 40 hari kan? So harini genap 40 hari. tapi sebenarnya hari yang dijangka harini telah pun berlaku sebelum 17 februari ni :) sebab tak sanggup rasanya nak meneruskan apa-apa hubungan secara kontrak ni. Haa kontrak? haha Couple sebab nak suruh dia kejutkan aku subuh selama 40 hari tapi dia tak berjaya . so perlukah dikekalkan lagi??

k bila berakhirnya 40 hari ni, ada suatu perasaan untuk menyendiri sehinggalah tiba masa yang sesuai. daripada memainkan hati orang, melukakan hati orang lain, lebih baik menyendiri. lebih baik berkawan daripada berpasangan.

Adakah aku menipu jika aku tak cemburu tgk pasangan sweet?

tipulah kan. orang yang ada boyfriend/girlfriend pun boleh jeles kalau tengok pasangan kekasih yang sweet muwitt ni kan. apatah lagi yang bersendirian seperti aku kan, haha tapi AKU NAK KAHWIN TERUSSSSSSSSSSSS KALAU BOLEH. no love love bagai. no rindu rindu. just akad nikah. dan semuanya cinta cinta tu after nikah. kan lagi sweet kan?


kenapa aku "gelenya" sangat post pasal kahwin? haha aku memang tak layak pun nak berkahwin bagai. umur pun baru nak kenal dunia luar. masak apa pun tak reti. bangun tidur pun kena mama kejut lagi. makan pun mama yang pikirkan. ahh senang cerita semuanya memang masih dalam kekurangan lagi. tapi entah. bercinta tapi tak menggembirakan adalah perasaan yang paling menyakitkan. sebab perlu berpura-pura. haha macam aku ? --'

Dear Imam, saya nak kalau boleh awak imam setiap kali solat. Awak yang akan bimbing saya. Akan tegur kesalahan saya. Dear Imam, selagi kita masih belum bertemu, saya harap awak jaga diri. jaga iman. jaga nafsu :) *cewahhh* saya a.k.a bakal makmum awak sentiasa akan menjaga diri dengan baik :) heeeeeeeee 

k aku dah melalut. tamat 40 hari that's meant aku nak singleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! hahahaha yeayyysss (!) kbye assalamualaikum ^_^

No comments: