nuffnang ads

Monday, 22 April 2013

Hey I'm back :)

ASSALAMUALAIKUM. HAIIII lama sudah tak meng-update blog ni. haha rindu dia. Jom tolong MK kemaskan blog yang sudah berhabukk nii. hehe :)

APA KHABAR SAYA? sihat :) dan semakin sihat. dan boleh hidup dengan aman. no problem yang merapu meraban. hahaa tapi hidup ni mustahil takde masalah kan. so MK pun ada jugak. sometimes tersalah faham dengan girlprenss :) money. nak sambung belajar mana. nak buat apa. selalu dibebeli oleh mama. or apa-apa je. itu semua tekanan tapi ia juga membantu MK macam mana nk mengatasinye terutamanya nk mengurangkan bebelan MAMA :) hahaha

okay. Haaa , sebenarnya tak sabar nak belajar semula. k kena akui bila tak belajar , rasa sunyi dan bosan. So ilmu sebenarnya takkan habis :) kecuali bila mati. kan? huhu

So realitinya , MK kebosanan jadi PENGANGGUR TERHORMAT SELEPAS SPM :/ MAKA adik2 yang masih bersekolah, hargailah masa kome dengan baik. hu hu hu :)

Kboi. Assalamualaikum XD

No comments: