nuffnang ads

Friday, 3 May 2013

Jangan anggap aku sombong :(

Assalamualaikum :) Hai sahabat rakan teman kawan karib dan seangkatan dengannya. k tetibe blur. tak ingat nak type apa tadi........ tadi berlambak ayat aku berlegar-legar di fikiran aku.... haishh hahaha

entri ni khas untuk semua kawan , sahabat aku ,
aku mintak maaf kalau aku banyak mendiamkan diri dengan korang, sometimes tak reply mesej korang *bukan sengaja tak reply,tapi takde kredit haha*, kalau aku online pun tak tegur korang ke, apa ke, sorry sangat. Tak bermaksud nak buat korang terase. tak bermaksud nak menyombong diri. tak bermaksud tak reply mesej. seriously aku tidak bermaksud untuk melakukan semua ini. hu hu hu


Sekian dari aku , nurfarah syazana bt mohamad sobri :)
lalalalalalala XD miss korang , sayang korang , korang terbaekkkk :)


Assalamualaikum :)

p/s : sesape yang mengundi tuh , pilih laa yang terbaekkk . saya tak leh undi lagi sebab tidak cukup umur :) Hak mengundi hak anda. Tapi memilih pemimpin negara mestilah mempunyai kepimpinan dari segi agama :) Berat tanggungjawab sebagai seorang pemimpin :)

No comments: