nuffnang ads

Tuesday, 5 November 2013

farah.

Assalamualaikum. Haha mimpi apa entah tetibe nak post entri pepagi buta. Biasalh,tunggu subuh. Haha farah bermaksud kegembiraan. But y aku tak merasanya? Haha and the answer is tanya hati kau farah :)

Aku baran. Yes,aku mengaku.
aku ego. Yes,aku mengaku jugak.
aku sakit.
sangat sakit.
sampaikan aku rasa nobody boleh faham aku.
okay, aku tengah down.
sangat down.

Aku tak happy mcm mana nama aku.
manusia pandai berlakon. Berlakon kuat. Berlakon gembira. Padahal?
tiada siapa yang tahu apa isi hati kita.
kita boleh berlakon di atas pentas tapi kita tak boleh berlakon di sebalik tabir. Kan? Huhu

Sebab bila kita di belakang tabir, kita akan menangis.
mengeluh.
kecewa.
sedih.
Sakit.

Sakit yang teramat. Sakit yang buatkan aku rasa lebih baik diam daripada bercerita.cerita tapi tak melegakan buat apaaaaaaaa?
so,better diam.
and aku tahu aku dah jadi farah yang lain.sangat lain sampai aku sendiri tak kenal diri aku.
apa yang aku nak.
siapa aku?
hahaha kesian kan hidup macam ni. Hidup tanpa mengenali diri sebenar, sakit.

Btw, salam awal muharram. Mengharapkan penghijrahan dalam diri aku. Mohon tahun hijrah yang sangat baik. Amin ♥

Okay, selamat pagi. Hopefully today is better than yesterday. Hopefullyyy ● assalamualaikum ♥

No comments: