nuffnang ads

Thursday, 7 November 2013

happy

assalamualaikum . hai lama teman tak meng-update entri baru. busy dengan kehidupan matrikssssssssss -.- haha and I've done with semester 1 :) alhamdulillah. pelbagai yang dilalui dalam masa 5 bulan ni. and I only have 5 months to stay at matriks. haha :p teghaburrr english haku. haha 


okay. semua ada hak untuk bahagia. also aku jugak kan :) emmm I believe it! too much. kikikiki for me,cukuplah ada family,adik beradik yang sengal-sengal belaka and kawan! kawan? sangat mengeffectkan aku. haha teruk bahasa ni. marah cikgu fauziah kalau beliau bace. hek hek hek. ampun cikgu :) hehe


 ni time kitaorang gathering kat rumah dalila. sambut anniversarry her parents. and dikesempatan ni kan,eden nak wish laa jugak kan. hehe

For En Abdullah and Pn Hamidah :)
Semoga bahagia selalu di samping anak2 dan cucu2. 
amin :)

short wish dari den. hehehe diorang boleh bahagia sampai sekarang. why not me? eleh farah, umoq baru nak meningkat dah kata tak happy. masa tu akan tiba. yeayyy.. fighting ! :) heeeeeeeeeeee


And ini masa main bowling. haha sweet kan kami. persahabatan yang tak tahu dikata. mmg best la. cakap pun tak dicover. memahami. menyakitkan hati sendiri. mulut celupar sesama. berduka? emm hahaha pun boleh aaa . kikikikiki

Anddddddddddddddd noww being single is the best moments! haha *sengal kau farah* aku perasan satu benda. daripada berkawan menjadi pasangan, bukan suatu yang mudah. sangat susah. bila break up,kita takkan menjadi kawan macam dulu. so, haha. aku takkan jatuh hati,jatuh tangga, jatuh apa sekalipun dengan orang yang bergelar kawan. itu sakit sangat. haha bila maksudnya kawan, ia tetap kawan :)

jatuh cinta dengan kawan sendiri buatkan kita rasa bersalah. yelah, kita nak kawan atau kita nak dia ade dengan kita selalu? haha sesungguhnya aku ni jujur orangnya, hikhikhik tak suka berhipokrit bagai ni. aihh semak kepala je kan. so cakap, baru lega katekoo. hihihi

The end of the story.........

aku percaya ada bahagia untuk aku. cuma cepat lambat je bahagia tu akan datang. biarlah aku bahagia dengan keluarga aku and kawan2 yang selalu cuba memahami aku. jatuh cinta, merindu seseorang adalah paling sakit buat aku. haha why? sebab aku tak percaya cinta tu. ~~ daebakkk! hahaha sincerely from my heart! *haktuihh* haha okay2,I am serious :)

btw, happy holiday to budak matriks! hehe lambat sangat aku wish cuti kat diorang ni hahaha. assalamualaikum ^_^




No comments: