nuffnang ads

Monday, 4 January 2016

Kemalasan.

3/366

السلام عليكم。 你好。 selamat petang .  Hi .

Tolonggggggggggggggg. aku tengah malas nak belajar. hahaha. siapa pernah rasa nak drop course? mean tukar course lain? huhuhu. bila aku malas, macam ni lah aku rasa. nak tukar kos. salah ambil kos. kos tak kena dengan aku. aku tak tahu apa-apa pasal kos ni. haha 😂😂😂

tapi itulah. ini pilihan aku. aku yang pilih jalan ni. aku yang mohon kos ni. aku yang suka sangat cabar diri sendiri walaupun diri tak tough mana pun nak ambil kos ni. kena buat kerja macam lelaki buat. kena tau macam mana lelaki tahu. dan patutlah ramai perempuan yang ambil engineering semuanya kerja benda lain 😂😂😂 aip farah. itu orang lain. so kau kena buktikan kau boleh buat.

nak menyesal pun tak guna jugak. belajar jelah farah. tinggal 2 tahun setengah lagi. lepas belajar, kau nak buat apa ikut suka kau lah farah.

so girls, kalau rasa minat tak minat dengan engineering, tak tough, rasa diri tak padu, takyah lah ambil engineering. hahaha ambillah pendidikan ke. tapi kalau rasa nak cabar diri macam aku ni haa, bolehlah. hehehehhehehe 😎

Doakan aku ye. ada paper strength of material selasa ni. dan aku tak habis belajar lagi huhuhuhuhu. *tengah cari mood yang semakin kelaut*

kbai 😗

p/s: Iman, ibu malas ni. macam mana ibu nak belanja Iman mainan kalau ibu malas. hm

No comments: